آموزه‎های مدیریتی، قسمت دوم، دستورالعمل جدید برای مدیران متروی مسکو

 «به مقام‎های ارشد متروی مسکو گفته شده که باید از سیستم قطار شهری برای رفتن به سر کار استفاده کنند.

خبرگزاری دولتی تاس می‎گوید دمیتری پگوف، رئیس متروی شهر مسکو، به معاونان خود و روسای بخش‎ها دستور داده که مانند مسافران عادی باید برای رفتن به سر کار از مترو استفاده کنند.

پگوف می‎گوید: هر کس باید شخصاً ببیند و درک کند که در بخشی که ریاست آن را به عهده دارد چه اتفاقی می‎افتد، کار چگونه انجام شده است و چه چیزی باید بهبود یابد یا تغییر کند.

او به خبرگزاری تاس گفت: من با مترو سر کار می‎روم، هر روز به ایستگاه مترو می‎روم و حدود ۳۵ دقیقه در راه هستم و باید خط هم عوض کنم.

یکی از امتیازات شغلی پگوف این است که او می‎تواند با راننده شخصی به سر کار برود، اما او می‎گوید ترجیح می‎دهد که با توده‌ مردم در واگن‎های مسافربری باشد.

متروی مسکو با ۱۹۵ ایستگاه و ارائه‌ خدمات به بیش از نه میلیون مسافر در روزهای کاری هفته، یکی از قدیمی‌ترین  و شلوغ‌ترین و زیباترین متروهای جهان است.

بر اساس آخرین گزارش بخش روابط عمومی مترو مسکو، یکی از بررسی‌های اخیر نشان می‎دهد که ۵۵ درصد مسافران از خدمات آنها رضایت دارند!»

 

/ 3 نظر / 30 بازدید
ل

قربون شکلت برم آقا مصطفی عزیز ، مدیران مترو یی که فرمودید همه متخصصن نه مداحو وابسته به این آن اینجا همه ماشین دارند که هیچ موتورپول هم دراختیار دارند با خلی خدمو هشم ، هدوی اونجا چقدر اینجا چقدر قربونت اونجا تخصص گرایی نه تلفن گرایی مداج گرایی سفارش گرایی

فکر می کنم جالبترین و درس آميزترين قسمت این مطلب برای ما بخش آخر این مطلب باشد. آنجایی که روابط عمومی متروی مسکو میزان رضايتمندی مردم از خدمات خودشان را 55 درصد اعلام می کند!!! حال با همه اختلاف کمی و کیفی متروی ما با متروی مسکو ببینیم تفاوت نتیجه نظرسنجی های خودمون را با آنجا! البته قطعا همه قبول داریم که در مورد ما نظرسازی صادق تر است تا نظرسنجی. تا ما صداقت نداشته باشیم مملکت درست نخواهد شد

سلام.مدیران انجا از دست مردم فراری نیستند.اما مدیران ما از دست مردم و حتی پرسنل خود به خاطر انبوه تصمیمات غیر فنی و غیرکارشناسی فراری هستند.